Dostawa pod drzwi w 24h
1. Na adres emaila, podany w zamówieniu, przyjdzie wiadomość ze specyfikacją zamówienia oraz prośbą o jego potwierdzenie. Niepotwierdzone, w ciągu 3 dni, zamówienie zostaje anulowane. Potwierdzenie zamówienia jest jednoznaczne z zawarciem umowy.
2. Do każdego zamówienia dołączany jest standardowo paragon fiskalny, jeżeli klient życzy sobie otrzymać fakturę Vat należy zgłosić to przy składaniu zamówienia w polu "uwagi" .
3. Dostawy realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. Cena przesyłki widoczna jest w trakcie składania zamówienia. Zamówienia na kwotę powyżej 300 zł są wysyłane bezpłatnie. Zamówienia na kwotę do 300 zł wysyłamy za 20 zł a w przypadku przesyłek pobraniowych 25 zł.
Odbiór osobisty jest możliwy w godzinach otwarcia salonu.
4. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta.
5. Obowiązującą w sklepie formą płatności jest przelew bankowy, serwis: Przelewy24, BlueMedia lub usługa "za pobraniem".
W przypadku płatności przelewem pieniądze należy wpłacać na konto firmy:
Flora Point sp.z o.o.
Warszawa 04-697
ul. Mrówcza 212a
7. Wszystkie towary w sklepie mają charakter sezonowy, dlatego oferta sklepu jest ważna do wyczerpania zapasów. W przypadku wyczerpania zapasów, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
8. Zakończenie procedury realizacji zamówienia następuje w chwili nadania przesyłki. Firma Flora Point sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za jakość usług realizowanych przez firmę kurierską DHL. W przypadku uszkodzonej przesyłki należy natychmiast przy odbiorze (w obecności kuriera firmy DPD) rozpocząć procedurę reklamacyjną. W przypadku zaginionych przesyłek rejestrowanych firma nasza pomaga w procedurze reklamacyjnej.